Naschoolse activiteiten groep 6, 7 & 8

LET OP: Ieder kind kan zich voor één activiteit aanmelden

Masterclass film

Maandag, 14.15 – 15.45 uur

Juf Dicky en Juf Janneke geven een naschoolse masterclass voor kinderen die nóg meer willen leren over zelf film maken. We gaan weer filmen, editen, stop motions maken, maar dan nét iets uitdagender dan we in de klas hebben gedaan. Je gaat leren hoe je zelf je eigen video’s kan filmen en editen, we leren alles over stop motion trucjes om je video’s nog cooler te maken en hoe je zelf een stop motion installatie kan bouwen voor thuis.

Na deze masterclass ben je een echte pro! Het lijkt ons super leuk als jullie meedoen!

Keukenskills (alleen voor groep 6)

Maandag, 14.15 – 15.30 uur

Leren koken in zes lessen?  Kan dat? Jazeker! Keukenskills leert jou in zes lessen koken met scherpe messen en hete pannen zodat je straks als een echte chef in je eigen keuken aan de slag kunt.

Koken met Bas (alleen voor groep 7)

Dinsdag, 14.15 – 15.30 uur

Zet de koksmuts maar op en doe een schort om. Jullie gaan leren koken met Smaaksoldaatjes! Geen pakjes en zakjes, jullie maken alles zelf. Lekker en gezond, dus dat wordt smullen. Na elke les krijg je wat mee om thuis te laten proeven.

Mediamix (alleen voor groep 6)

Woensdag, 14.15 – 15.30 uur

Met filmen kun je veel trucjes uithalen. Soms lijkt het bijna of je kunt toveren. Binnen deze workshop gaan we spelen met licht, schaduw en snelheid en leren de kinderen onder begeleiding van een filmdocent van NurLimonade Media hoe ze met animatie en stopmotion bijzondere beelden kunnen maken. Waarom is mijn schaduw groter dan ikzelf? Past de hele klas echt in 1 kast? Kun je echt vliegen? Kunnen mijn zelfgemaakte animatiefiguren daadwerkelijk bewegen en praten? Of lijkt het alleen maar zo?
Foto- en Filmtoestemming verplicht!

SamenSterk met Twan

Donderdag, 14.15 -15.15 uur

Tijdens SamenSterk leer je spelenderwijs samenwerken, bouw je aan teambuilding en doe je leuke groepsactiviteiten onder begeleiding van meester Twan.

Het is een fantastische gelegenheid voor de kinderen om samen te groeien, nieuwe vrienden te maken en hun sociale vaardigheden verder te ontwikkelen.